Savaitė, kuri pabudins imuninę sistemą ir paruoš ją kovai su virusais!

Šios sistemos aprašymui ar efektyvumo įrodinėjimui laiko neskirsime, nes tai savaitės paskaitų ir praktinių užsiėmimų reikalas. Jums tiesiog siūlome pasitikėti Lietuvos sveikuolių sąjungos 30 metų patirtimi padedant žmonėms stiprinti imunitetą ir atsikratyti įvairiausių negalavimų.

Klausimus, jei kažkas neaišku, užduokite tik perskaitę VISĄ INSTRUKCIJĄ iki galo!

 

TAISYKLĖS

1. Neturėkite lūkesčių dėl rezultatų, tiesiog darykite viską pagal instrukciją. Bus taip, kaip turės būti, visi mes skirtingi, skirtingai rezultatus pasiekiame, gali būti greičiau, gali būti ilgiau. Būkite 100 procentų susikoncentravę į procesą ir nelaukite kada nustos pilvą pūsti, kada būsiu žvalus/ kada geriau jausiuosi/ kada mintys bus aiškios. Apie tai net negalvokite, kaip kiekvieną dieną negalvojate apie savo giminaičius, kuriuos paprastai prisimenate tik per šventes. Beje, pirmomis dienomis miegoti galite labai prastai.

2. Nieko iš sistemos išmesti negalima, nes rezultatas bus tik tada, kai visi komponentai bus vykdomi kartu ir teisingai, t. y. jei išmesite ką nors ar bandysite interpretuoti savaip, kurti savo metodus ir priemones, ieškoti tam pasiteisinimų, rezultato negarantuojame. Bus kažkoks, bet ne tas, kurio reikia. Jei parašyta keltis 6 valandą, tai sukame žadintuvą ir keliamės.

3. JEI SKAUDĖS GALVĄ, gerkite daugiau skysčių, darykite kvėpavimo pratimus, eikite pasivaikščioti, prisipilkite šilto vandens vonią. Geriau iškentėti be vaistų nuo skausmo, lengviau pradėsite jausti savo kūną. Trečią-ketvirtą dieną viskas turi praeiti.

PRADEDAME :)

1. MITYBA

Visą savaitę nenaudojame druskos, cukraus, kavos, juodos ir žalios arbatos, bet kokio gyvulinės kilmės produkto (sviestas, pienas ir jo produktai, mėsa, žuvis, višta, kiaušiniai), baltų miltų patiekalų, alkoholio ir tabako. TIK vieną savaitę! Vėliau pateiksime mitybos rekomendacijams ir tiems, kieno racione yra ir mėsa/žuvis/kiaušiniai.

Valgykite tik vaisius, daržoves ir grūdus/sėklas, geriausiai neapdorotus. Nors galite šiek tiek patroškinti daržoves, bet labai nedaug. Košes brandinkite, o ne virkite. Porciją dėkitės nedidelę, kiekvieną kąsnį kramtykite labai lėtai iki 50 kartų, valgykite tyloje (jokiu būdu ne prie televizoriaus ar kompiuterio) ir susikaupę, stebėdami, ką valgote. Maisto neužgerkite. Geriama 30 min. prieš valgį ir ne anksčiau kaip 1 val. 30 min. po valgio.

Gerkite per dieną vandens tik tiek, kiek jums norisi. Jei norisi mažai, reiškia mažai. Jei norisi daugiau – gerkite daugiau. Rytais atsikėlus labai tinka pusė stiklinės/stiklinė šilto vandens su pusės citrinos sultimis.

Šiek tiek smulkesnė informacija apie tai, ką ir kada valgyti:

– Viena porcija, pvz., 100 gr. kruopų prieš brandinimą. Jas nuplaunate keliais vandenimis, pamerkiate iš vakaro, ryte tik užverdate, nukeliate nuo ugnies ir paliekate 10-15 min. brinkti. Grūdus galima daiginti. Lęšiai, pvz., sudygsta per tris dienas. Labai skanu. Nereikia pervertinti baltymų, jų reikia, bet tikrai ne tiek, kiek rekomenduojama viešai. Sėklose, riešutuose, kruopose jų yra pakankamai. Svarbu, kokia jūsų žarnyno mikroflora: sugeba įsisavinti viską, ką reikia ar ne, t. y. vyrauja “gerosios” bakterijos ar patogeninės. Jei bijote prarasti svorį, porcijas padidinkite savo nuožiūra.

– Į salotas galite įpilti aliejaus (nerafinuoto), galite įsidėti moliūgų, saulėgrąžų ar sezamo sėklų.

– Medų vartoti galima, bet ne šaukštais, o šaukšteliais :).

– Riešutus valgyti galima, bet ne saujom, o vienetais :), kuo ilgiau kramtysite, tuo sotesni būsite.

– Duona rūgština organizmą, todėl šią savaitę jos atsisakykite, vėliau keptą su raugu, rupią, ruginių rupių miltų galite valgyti, bet labai saikingai.

– Valgome daugiausiai tris kartus per dieną, pusryčiams tinka tai, kas saldu (saldūs vaisiai, košės, džiovinti vaisiai, pamirkyti per naktį). Pietūs valgomi nuo 12 iki 14 val., vakarienė – 18-19 val., ne vėliau nei 3 val. iki miego.

– Iš ryto nevalgykite tol, kol kūnas nepaliks vakarykščio turinio tualete :). Gerkite tik žolelių arbatas, vandenį tol, kol tai neįvyks. Tik įvykus šiam svarbiam reikalui galima pradėti valgyti. Jei nieko neišeina, reiškia – nevalgome!

– Jei antrą dieną iš eilės ryte tualetas jūsų nesulaukia, „ant tuščio skrandžio“ suvalgome iš vakaro išmirkytas 5-6 džiovintas slyvas su dviem dideliais šaukštais maltų linų sėmenų. Jei tai dar nepadeda, po keleto valandų galima išgerti Glauberio druskos (karčioji druska). Geriama pusė šaukšto su puse stiklinės vandens. Glauberio druskos galima rasti vaistinėse arba vet. vaistinėse.

2. JUDĖJIMAS IR GRŪDINIMASIS

Kiekvieną rytą keliamės ne vėliau kaip 5.30-6.00 val., nusiprausiame veidą, išsivalome dantis, nuvalome liežuvį (šaukšteliu – labai svarbu, nes trečią-ketvirtą dieną bus daug apnašų), atsigeriame citrinos su šiltu vandeniu ir darome mankštą 30 min. taip, kad šiek tiek suprakaituotumėme. Iš vakaro pripilkite kibirą šalto vandens, pastatykite balkone (lauke), kad po rytinės mankštos galėtumėte apsipilti. Vandens nuo kūno rankšluosčiu nešluostome, nubraukiame rankomis ir masažuodami lengvais judesiais pamažu nusausinam kūną, kol visai nudžius. Tada galima rengtis. Idealu, jei turite šalia namų vandens telkinį, kur galėtumėte maudytis kiekvieną rytą pagal šias taisykles. Vaizdo įrašą su mankšta rasite grupėje jau rytoj, šeštadienį, 6 val. ryto.

Vakare taip pat skiriame laiko fiziniam aktyvumui, pvz.: tempimo pratimams. Jei trūksta idėjų, internete susiraskite Tibeto pratimus, pabandykite juos daryti kiekvieną vakarą, jei žinote kokių kitų pratimų, taip pat padarykite vakarais (darykite tokius pratimus, kad prajudintumėte kiekvieną kūno dalį). Skirkite tam ne mažiau kaip 30 min. Vakare po užsiėmimų – toks pat šaltas vanduo iš kibiro, kurį prisipilkite iš ryto ir palikite stovėti balkone/lauke (jei neturite vandens telkinio šalia namų).

Miegoti einame iki 22 val. Idealu, kai 22 val. jau miegame. Televizijos ir jokių laikraščių šią savaitę nežiūrime/ neskaitome, užteks interneto. Nebent tai tiesiogiai susiję su jūsų darbu/ veikla.

3. MEDITACIJA/ ATSIPALAIDAVIMAS

Tai labai svarbus komponentas. Reikia rasti laiko pabūti tyloje ryte ir vakare, po užsiėmimų. Jei mokate medituoti – medituokite apie 1 valandą iš ryto ar vakare po fizinių pratimų. Jei ne, tuomet galite pasivaikščioti dieną miške, iš ryto pasitikti saulę lauke, pastebėti, kaip bunda gamta, ar vakare prieš miegą išėjus pastebėti dangų, debesis, mėnulį, vėją, lietų. Jei niekada to nedarėte, galite atrasti labai įdomių dalykų :).

Pasiruošimas meditacijai/atsipalaidavimui – kvėpavimo pratimai daromi užsimerkus, atidarius visus langus, kiek turite:

1) Įkvepiate giliai porą kartų ir iškvepiate. Trečią kartą giliai įkvepiate į pilvą ir ritmingai iškvėpinėjant pilvu su kiekvienu iškvėpimu įtraukiate pilvą. Akcentuojamas tik iškvėpimas, įsikvepia savaime. Trys ratai daromi, po kiekvieno ramiai kvėpuojant įprastu jums ritmu užsimerkus stebėkite pojūčius, kurie vyksta kūne. Vienas ratas gali trukti nuo 1 min. pirmais kartais iki 3 min po keleto dienų. Internete šiuos pratimus rasite KAPALABHATI pavadinimu.

2) 10-15 min. ritmingas kvėpavimas (4 sekundės-įkvepiame, 4 sekundės -sulaikome, 6 sekundės – iškvepiame, 2 sekundės – sulaikome). Po kvėpavimo užsimerkę stebime pojūčius.

Grupėje mes taip pat įdėsime vaizdo įrašų su kvėpavimo pratimais.

Kvėpavimo metu gausite daugiau deguonies, suaktyvės medžiagų apykaitos procesai.

Baigę kvėpavimo pratimus/ mankštas, skirkite laiko meditacijai.

4. PADARYKITE GERĄ DARBĄ NIEKAM NEŽINANT/NEATLYGINTINAI.

Kiekvieną dieną padarykite gerą darbą ir niekam apie tai nesakykite: surinkite šiukšles, išplaukite kambarius, indus, padėkite kaimynui ar visiškai svetimam žmogui ką nors padaryti, jei matysite, kad reikia pagalbos. Taip pat šitas laikas labai geras atsiprašyti visų, ko dar neatsiprašėte, parašyti dėkingumo laiškus, jei niekada to nedarėte. Mes pripratę reikalauti dėmesio sau, naudos sau ir pamirštame, kiek daug ir su meile mums jau buvo ir yra duota.

5. PIRTIS

Baigiantis šiai savaitei būtinai nueikite į pirtį, joje geriamos tik šiltos, organizmą valančios arbatos – beržų, aviečių, gervuogių, žemuogių lapų – arba šiltas vanduo. Taip padėsite kūnui geriau išsivalyti toksinus, kuriais visą šią savaitę organizmas bandė atsikratyti. Pirtyje nevalgoma. Jei neturėsite galimybės nueiti į pirtį, tai neturėsite…

 

Būtinai rašykite grupėje, kaip jums sekasi, klauskite.

Linkime kantrybės ir tikėjimo tuo, ką darote :)

 

sveikuoliai.lt

 

Redagavo Milvydė Paškevičiūtė

 

Programa yra Lietuvos sveikuolių sąjungos autorinė nuosavybė, jos ar jos dalių platinimas komerciniais ar ne komerciniais tikslais yra griežtai draudžiamas.

Pasidalinkite su kitais!