Imuniteto stiprinimas pagal E. Terekaitę. 1 dalis

1 DALIS. Mano žadėtas įrašas šiuo metu itin aktualia tema – IMUNITETO STIPRINIMAS 🌿💚

Nekomentuosiu, kas šiuo metu vyksta pasaulyje ir ypač socialinėje erdvėje, net nevartosiu viruso pavadinimo, nes stipriai tikiu tuo, kad į ką mes orientuojamės, tą pritraukiame į savo gyvenimą. Tad akcentuoti viruso, baimės, panikos tikrai nereikia. Reikia kreipti dėmesį ir savo žvilgsnį tik į savo ir šeimos sutelkimą, pozityvumą ir imuniteto bei organizmo stiprinimą.

Virusai ir bakterijos yra visur. Jie šalia mūsų nuolat. Ir nesvarbu kokiais pavadinimais juos vadinsime. Klausimas tik tas, kodėl vieni žmonės užsikrečia, kiti – ne. Net gali būti šalia viruso nešiotojo ir vienas žmogus iš karto užsikrės, o kitas – ne, nes jo organizmas su tuo susitvarkys pats. Ką galime padaryti šiuo laikotarpiu?

Stiprinti save! Kaip? Tuoj pasidalinsiu:

1. Nepanikuoti ir nebijoti! Panika ir baimė silpnina mūsų imuninę sistemą.

2. Pozityvus nusiteikimas, žvilgsnio nukreipimas į save ir savo šeimą, o ne į išorę: žinias, visuotinę paniką.

3. Higiena! Būtinai. Rankų plovimas ir nelietimas zonos aukščiau kaklo pirštais.

4. Vitaminas C. Ir nebūtinai tai papildai, nors aišku kodėl gi ne, jei jie kokybiški. Citrusiniai vaisiai, fermentuoti/rauginti kopūstai, laukinės mėlynės ( šaldytos puikiai tiks taip pat), spanguolės.

5. Daug šiltų skysčių. Nuolat gurkšnoti imbiero – citrinos arbatą, ji ne tik stiprina imunitetą, bet ir gerina virškinimą. Geras virškinimas yra būtinas, norint turėti gerą imunitetą.

6. Subalansuota mityba. Šiuo laikotarpiu mažinti mėsos ir pieno produktų vartojimą. Kuo daugiau daržovių, kruopų, lęšių, žalumynų! Kuo lengvesnis maistas, tuo organizmas turi daugiau galios gintis nuo virusų ir bakterijų.

7. Kuo daugiau gryno oro, kad ir kokia prognozė būtų. Vaikščioti lauke, ypač jei turite vaikų, mažiausiai 2 kartus per dieną.

8. Vėdinti namus. Būtinai!

9. Laikytis režimo. Eiti miegoti ne per vėlai, keltis anksčiau ryte.

10. Plaunant namus ar paviršius įlašinti kelis lašus arbatmedžio aliejaus, jo galima užlašinti ir ant rūbų, pavyzdžiui, ant apykaklės (ypatingai išeinant iš namų).

Kita dalis bus netrukus.
Jei ši informacija jums naudinga ir rezonuoja, prašau pasidalinti su artimaisiais ir savo draugais. 💜🦋

 

Eglė Terekaitė

 

Redagavo Milvydė Paškevičiūtė

Pasidalinkite su kitais!