Chlorofilas šviežiose daržovių sultyse

get

Švelnios, salstelėjusios ir žalios sultys galėtų tapti kasdieniniu sveikatą ir energiją nešančiu gėrimu. Visos vertingos maistinės medžiagos, esančios daržovėse, šviežiai spaustų sulčių pavidalu įsisavinamos tiesiogiai ir greičiau – organizmui nebereikia įveikti daržovių ląstelių sienelių, saugančių maistingas medžiagas ląstelės vakuolėje. Beje, tokiu būdu mes galime suvartoti gerokai daugiau daržovių nei valgant šiaip, pavyzdžiui, salotų pavidalu. Chlorofilas jautrus šilumai – termiškai apdorojant jis skyla ir pavirsta jau visiškai kitokia chemine medžiaga, dėl to gali būti gaunamas tik iš termiškai neapdoroto maisto. Sultys – puikus šios vertingos medžiagos šaltinis. Žaliuose augaluose esantis chlorofilas žmogaus organizme pavirsta hemoglobinu, be to, chlorofilas yra stiprus antioksidantas, dėl to valo ir jaunina mūsų organizmą, neleidžia vystytis vėžinėms ląstelėms ir yra būtinas bet kurio žmogaus sveikatai palaikyti. Turint elektrinę sulčiaspaudę ir indaplovę sulčių spaudimas namuose neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, tik reikėtų prisiminti reguliariai papildyti namuose esančias daržovių atsargas.

Jums reikės:

  • 6-8 morkų (tiek įprastų, tiek ir baltųjų);
  • 3-4 agurkų;
  • pusės žalios saldžiosios paprikos, išvalytomis sėklytėmis;
  • didelės saujos špinatų;
  • šluotelės petražolių;
  • 6-8 salierų stiebų su lapais;
  • 2 šaukštų citrinos sulčių (nebūtinai).

Ruošimo eiga

Morkas nuskuskite, daržoves nuplaukite. Špinatų lapus perplaukite keliais vandenimis, kotelius galite palikti. Daržoves susmulkinkite iki tokio dydžio, kad tilptų pro sulčiaspaudės kaklelį. Išspauskite sultis elektrine sulčiaspaude ir nedelsiant patiekite. Jei patinka, įmaišykite citrinos sulčių.

Išeiga: 1 l sulčių.

 

Jogosmityba.lt

Pasidalinkite su kitais!