Veido joga (III dalis)

joga

Reguliarus veido jogos pratimų atlikimas padeda pasiekti optimalių rezultatų, pagerina veido ir kaklo raumenų tonusą, odoje atkuriama normali kraujo apytaka. Tai duoda akivaizdžius rezultatus norintiems išvengti, atsikratyti raukšlelių ir neleisti atsirasti naujoms. Atsipalaidavus raumenų spazmams, dingsta problemos, susijusios su raumenų audinių įtampa.

Pratimai veidui yra paprasti ir nereikalauja labai daug pastangų. Vienintelė sąlyga – juos reikia atlikti reguliariai. Jei jums pavyks šiam reikalui skirti 0,5–1,5 val. per savaitę (po 15–20 min. per dieną), tai po visai trumpo laiko (1–2 savaičių) jau pastebėsite pozityvų efektą.

Tęsiame veido jogos pratimų kompleksą.

9. „Nuostaba“

Išlyginame kaktą, nukreipiame visą dėmesį, jėgą į viršų, tarsi būtumėte nustebęs. Plačiai atmerkite akis. Užfiksuokite šią padėtį 10–20 sekundžių. Visiškai atpalaiduokite raumenis ir pakartokite 5–7 kartus.

Šis pratimas pašalina raukšles tarp antakių ir kaktoje, neleidžia nusileisti antakių linijai.

10. „Liūto nasrai“

Išsižiokite kiek galite plačiau, iškiškite liežuvį ir pasistenkite paliesti liežuvio galiuku smakrą, akimis plačiai žiūrėdami į plaukų augimo liniją kaktos viduryje. Šią padėtį palaikykite 1 minutę.

Pratimas padeda pašalinti emocinę įtampą, atsiradusią dėl streso, pykčio, nuoskaudų, neišsakytų priekaištų.

11. „Aktorius“

Greitai nusišypsokite ir greitai atsipalaiduokite. Pakartokite šį pratimą maksimaliausiu greičiu, priversdami raumenis dirbti. Kai tik jūsų ritmas ims lėtėti, sustokite ir pailsėkite.

Šis pratimas pagerina limfinį drenažą ir pašalina veido pabrinkimą.

12. „Laisva srovė“

Leiskite sau 1–2 minučių eigoje išdarinėti visokias grimasas, kokios tuo metu jums natūraliai išeina. Pamirškite visus apribojimus ir draudimus! Stenkitės eksperimentuoti ir sukurti naujas grimasas.

Tegul šie kasdieniniai veido pratimai tampa jūsų įpročiu. Arba susikurkite savo pratimų kompleksą, iš labiausiai jums patinkančių, ir jūsų veidas ims švytėti. Veido ir kaklo raumenys bus visada standūs ir be jokių raukšlelių.

Straipsniu draugiškai pasidalino Saulegraza.com

Redagavo Lina Šimelionytė

Paveikslėliai iš svetainės Saulegraza.com

Pasidalinkite su kitais!