Patarimai, kaip nuraminti protą

ramus
  1. Labai svarbu turėti didelį norą pasiekti proto ramybę. Būtina užsibrėžti šį tikslą ir užsirašyti kasdieninius veiksmus, artinančius prie jo.

  2. Siekti gyventi dorybėje ir maksimaliai apsupti save ir savo aplinką dorybės energija (satva guna).
  3. Pusės metų eigoje padidinti meditacijai skirtą laiką nuo penkių minučių iki valandos. Kasdienybę paversti meditacija.
  4. Kontroliuoti kalbą.
  5. Kiek galima dažniau būti gamtoje.
  6. Išgerti du litrus vandens per dieną.
  7. Vartoti sveiką ir palaimintą maistą. Vegetarišką ir žaliavalgišką. Šviežiai paruoštą, nešildytą. Maistas turi būti riebus ir saldokas. Reikėtų naudoti neskaldytus grūdus. Reguliariai maitintis tam tikru laiku. Svarbu valgyti sąmoningoje proto būsenoje ir nepersivalgyti. Nevalgyti maisto, kurį gamino pikti, primityvūs žmonės arba gaminto nešvarioje vietoje.
  8. Užsiimti reguliariomis kvėpavimo praktikomis. Kvėpuoti sąmoningai.
  9. Reguliariai skirti laiko pabuvimui vienumoje.
  10. Hatha joga.
  11. Išmokti kantrybės.
  12. Būti būsenoje „čia ir dabar“.
  13. Sumažinti egoizmą, dėl to turėtų mažėti išdidumas, gobšumas, gašlumas ir t. t.
  14. Laikytis moralinių normų.
  15. Nesavanaudiškai tarnauti ir veikti visų gyvų būtybių labui.
  16. Kaip įmanoma dažniau išreikšti dėkingumą ir nereikšti pretenzijų.
  17. Eiti laiku (anksti) miegoti ir anksti keltis.
  18. Laikytis dienos režimo.
  19. Gyventi nuošalioje vietoje, kuo toliau nuo žmonių.
  20. Šventose vietose ir gražioje gamtoje pabūti vienumoje. Mokėti vidumi ir išore atsiriboti nuo žmonių masės.
  21. Kontroliuoti jausmus.
  22. Klausytis dorybingos muzikos, lankytis dorybinguose seminaruose ir dalyvauti tokio pobūdžio praktikose.
  23. Užsiimti sportu: plaukimu, ėjimu, aerobiniais pratimais.
  24. Gerbti visus, o pirmiausia – mokytoją.
  25. Vystyti filosofinį požiūrį į gyvenimą. Kiekvienoje situacijoje matyti mokytoją ir Dievą.
  26. Reguliariai skaityti mantras, maldas, šventraščius.
  27. Rinktis su kuo bendrauti.
  28. Lankytis pirtyje, kurios temperatūra ne didesnėje kaip 80–90 laipsnių Celsijaus.
  29. Reguliariai lankytis pas masažuotoją arba taikyti galvos, kojų, rankų savimasažą.
  30. Užsiimti veikla pagal savo prigimtį.
  31. Neprisirišti prie savo darbo vaisių.
  32. Maksimaliai apsupti save dorybe (satva).
  33. Vienas svarbiausių punktų: rinktis bendravimą su gerais, turinčiais vidinę ramybę žmonėmis, dvasingumo ieškotojais.

Nėra tam laiko?
Greit ateis ligos, nesėkmės asmeniniame gyvenime ir karjeroje, nelaimingas gyvenimas, intuicijos stoka, blogi santykiai su kitais ir t. t.

  Iš rusų kalbos vertė ir pagal Bleckt.com straipsnį parengė Arūnas Šuopys, svetainė: Vedukeliu.lt

Pasidalinkite su kitais!