Kaip pildosi norai?

norai

7 taisyklės

Truputėlis teorijos ir praktikos, kad norai pradėtų pildytis.

Pradėsiu nuo to, kad, kaip ten bebūtų, visa, kas vyksta mūsų gyvenime, sukurta mūsų pačių mintimis ir įsitikinimais. Keisdamiesi ir tobulėdami patys, mes keičiame pasaulį aplink save. Jei mūsų gyvenime užtektinai meilės ir malonumo energijos, tuomet ir mūsų norai pildosi, o nemalonumų sumažėja.
Visi svajoja, kad norai išsipildytų, tačiau kai kuriems tai sekasi, o kitiems viskas vyksta atvirkščiai. Ir tai tikrai neturi nieko bendro nei su magija, nei burtais, nei kažkokiais mokslais, reikalaujančiais nerealių pastangų.

Tiesiog reikia įsisąmoninti kai kurias taisykles ir nuosekliai, kaip dienos ritualą atlikti sąmoningumo testą – „Ar aš sąmoningas šiuo metu?“
Taip pat svarbu viską atlikti lengvai, nesureikšminant ir atsipalaidavus, lyg žaistume. Būtent tai, kaip į viską žiūrėsime ir bus pamatas. Nieko nereikia daryti taip, lyg kilnotum sunkumus. Nors dažnai žmonės vien išgirdę žodį „taisyklės“ pasijunta taip, kad reikia labai susikaupti ir rimtai į viską pažiūrėti.
Taip pat nesistenkite nieko daryti greitai, norėti gauti greitai, greitai patobulėti, greitai išmokti. Tegu naujovės į gyvenimą ateina palengva, nepastebimai, kad jaustumėtės taip, lyg visada tai žinojote, jautėte, darėte. Nepagailėkite azarto ir susidomėjimo, tačiau neužsižaiskite. Gyvenimas turi tekėti sava vaga, be didelių ryškiai matomų pokyčių. Ir tik jūs pats karts nuo karto atsigręždamas atgal pajusite, kad tikrai jau daug dalykų pasikeitė, bet visai visai nejučiomis.

Taigi, pirmoji taisyklė – būti sąžiningam pačiam su savimi.

Tai pagrindinė taisyklė, nuo kurios įgyvendinimo priklauso kitų punktų veikimas.
Kai mes meluojame sau, nustoja galiojusi visatos pagalba. Mokėjimas sąžiningai sau pasakyti, ką šiuo metu jaučiame, galvojame ir darome tampa atspirties tašku mūsų sąmonės tobulėjimo procese. Nereikia bijoti savo negatyvių pojūčių: „taip aš šiuo metu pykstu, pavydžiu, bijau, nirštu“. Pripažindami savo negatyvius jausmus, mes juos neutralizuojame savo pasąmonėje ir tokiu būdu išvengiame to, jog jie darys poveikį mūsų ateičiai. Taip pat būtina sau pasakyti, kad norite į viską reaguoti ramiai, be negatyvių emocijų, tačiau kol kas nepavyksta. Toks prisipažinimas padės palengva negatyvią energiją, kurią jaučiame šiuo metu, perdirbti į teigiamas būsenas ateityje.
Taigi, įgarsindami būseną, kurioje esame šiuo metu, mes išsivaduojame nuo jos. Tą patį reikėtų prisiminti, kai kažkuo giriamės, kai pasakojame apie savo pasiekimus ir nuopelnus. Tikriausiai esate pastebėję, kad kai tik kažkuo pasigiriate, būtinai nutinka taip, kad staiga nebesiseka. Geriau, jei jau kažkuo giriatės, pridėkite, kad dar ne riba ir norėtumėte kai ko daugiau.

Antra taisyklė – mokykitės naudoti pozityvius žodžius.

Kad padarytumėte savo gyvenimą laimingą, įdomų, geresnį, reikės visiškai pakeisti savo leksiką. Už visų mūsų naudojamų žodžių slypi mūsų patirtis, todėl ištarti žodžiai sukelia asociacijas ir iššaukia būsenas bei jausmus, kuriuos jautėme praeityje. Tardami žodžius, aktyvuojame neuro-asociacijas, kurios aktyvuoja įaugusius į sąmonę vaizdus, jausmus, informaciją. Jeigu mes dažnai naudojame žodžius sukeliančius neigiamas asociacijas, vadinasi, transliuojame neigiamą energiją, kuri sukelia neigiamą savijautą, o tokia savijauta formuoja ateities įvykius, kuriais nesidžiaugsite.
Norint perrašyti su jumis vykstantį scenarijų, reikia pakeisti neigiamas neuro-asociacijas teigiamomis. Ir tam naudojami žodžiai. Pavyzdžiui, vietoje „blogai“, sakome „negerai“, vietoje „nesipykite“ sakome „susitaikykite“, vietoje „baisu“, sakykite „negražu“. Tokiu būdu, dalelytė „ne“, neturinti jokios asociacijos neutralizuojasi, o jūsų pasąmonė fiksuoja žodžius „gražu“, „gerai“, „taikytis“, kurie skleidžia teigiamą energetiką ir formuoja naujas asociacijas, o jos savo ruožtu neutralizuoja negatyvius jausmus.
Tereikia pakeisti žodžius bei įvesti šią taisyklę kasdienėje savo kalboje ir netrukus pastebėsite, kaip pradeda keistis jūsų gyvenimas.

Trečia taisyklė – visame kame ieškokite gero.

Visuomenėje buvome taip išauklėti, kad įpratome visame kame ieškoti trūkumų bei smerkti aplinkinius. Prisiminkite, apie ką dažniausiai kalbatės su kitais žmonėmis? Dažniausiai tai būna piktinimasis aplinka, pažįstamais, kainomis, valdžia, kaimynais, oru. O mūsų organizmas nesunkiai prisitaiko prie tos energetikos ir dirba tuose dažniuose, kuriais mes dažniausiai naudojamės. Jei visą laiką gyvename negatyvių energijų sraute, tai prisitaikome ten būti. Tampame priklausomi nuo tų žemų vibracijų, o kažką keisti tampa tas pats, kaip mesti rūkyti. Pasidaro sunku, organizmas reikalauja to, prie ko yra pripratęs. O negatyvios vibracijos ir toliau formuoja negatyvius įvykius.
Tam, kad išbristume iš šio liūno, reikia pradėti pastebėti net ir mažiausias smulkmenas, kurios yra geros ir malonios. Čiulba paukštis, šviečia saulė, gėlės žydi, juokiasi vaikai ir t. t. Apsidairę visada rasite tai, kuo galima pasidžiaugti. Tiesiog išmokite automatiškai fiksuoti gerus dalykus. Kai darome tai reguliariai, mūsų protas įpranta ir vis lengviau pats fiksuoja bei randa pozityvių veiksnių. Kai į pasąmonę įdiegsite įprotį ieškoti pasaulyje grožio ir gėrio, nesvarbu, kas nutiktų gyvenime, išmoksite suvokti, kad šalia blogio visuomet ateina ir tiek pat gėrio. Išmokite fiksuoti.
Juk pasiėmę fotoaparatą ieškote to, ką gražaus galite nufotografuoti, o ne ką bjauraus. Ir, žinoma, randate tai. Lygiai taip pat ieškokite gražių dalykų, lyg norėdami nuolatos pagauti gerą akimirką.

Ketvirta taisyklė – pozityvūs žodžiai ir mąstymas.

Įpraskite vietoje to, kad sakytumėte „kaip blogai, kad lyja lietus“, sakyti „aš noriu, kad šviestų saulė“. Pirmuoju atveju, jūs kalbate ir galvojate apie tai, kas jums nepatinka, ko nenorite. O dabar pamąstykite, ar yra bent mažiausia nauda koncentruotis į tai, kas nepatinka? Tai sukelia neigiamus jausmus, kurie savo ruožtu sukelia neigiamą būseną ir formuoja pyktį, nepasitenkinimą ir kitokias negatyvias emocijas. Vadinasi, galvodami apie tai, kas jums nepatinka ir ko nenorite kad būtų, jūs kankinate pats save ir tuo pat metu stovite vietoje, niekaip nespręsdami situacijos, tik dar giliau klimpdami į negatyvą. Jei nuo pat ryto mąstote, kaip blogai, kad lyja, kaip blogai, kad esate automobilių spūstyje, į darbą jau ateinate pritvinkęs negatyvių jausmų ir tokioje būsenoje pradedate dieną. Atsakykite sau sąžiningai, kokia prasmė galvoti apie tai, ko visai nenorite?
O dabar paanalizuojame teigiamą tos pačios minties išreiškimo variantą. Kai sakote, kad jūs norite, jog šviestų saulė, tai ir galvojate apie saulę, o ne apie lietų. Kas vyksta, kai galvojate apie tai, ko norėtumėte? Pabandykite, pasakyti vieną variantą užsimerkę ir atpažinkite, kokie jausmai užplūsta, kokios minčių spalvos? Tada paanalizuokite tardami kitą variantą ir tikrai pajusite, kad tardami žodį „saulė“, pajuntate šviesą ir malonų jausmą, o tardami „lietus“, jei jo nenorite, pajuntate pilkumą, nuo kurios norisi nemaloniai gūžtis.
Taigi, vienas vienintelis žodis užprogramuoja jūsų būseną, sukelia tam tikrą savijautą. O jei jūs vieną po kito galvojate ir kalbate tik apie tai, kas nepatinka, tai visą laiką ir būnate tokioje nemalonioje būsenoje. Koks skirtumas? Jūsų būsena, kurią patiriate šiuo metu, formuoja būseną, kurią patirsite ateityje, ateinančią minutę, valandą, dieną. Taigi, jei čia ir dabar vien nuo to, kaip išreiškėte mintį, galite formuoti ateitį, vadinasi, galite judėti į priekį.
Tam tereikia parinkti tinkamus žodžius, ir pasistengti pajausti jų nešamą teigiamą emociją, daugiau nieko.

Laukite tęsinio…

Transformacijos.lt

Pasidalinkite su kitais!