Gydytoja nei karto nesinaudojo sezoninėmis vakcinomis

Alina5

Alina Vilkė, kaunietė gydytoja anesteziologe-reanimatologė kasdien susiduria su pacientais, turinčiais rimtų sveikatos problemų. Tokia kasdienybė moterį paskatino imtis veiksmų, leidžiančių kuo ilgiau išlaikyti sveiką, energingą, ištvermingą kūną. Dalinamės jos patirtimi laikantis cukraus detokso programos.

30 dienų cukraus detokso iššūkis Facebooke

Apie Cukraus detokso programą sužinojau iš Facebook grupės „30 dienų iššūkis“. Iš pradžių į šią programą žiūrėjau tarsi iš šalies. Stebėjau, kaip sekasi dalyvaujantiems. Didelio impulso nejaučiau. Tačiau, kai aiškiai suformulavau, kaip įsivaizduoju savo sveikatą, sveiką kūną ir pojūčius jame, CD programa pasirodė man rimtu iššūkiu šiems metams. Neatbaidė net ir tai, kad pradėjus šią programą lapkričio pabaigoje, tektų ją tęsti ir šventiniu periodu. Suvokiau, kad man svarbiau ne per šventes suvalgytų pyragaičių ar mišrainių kiekis, ne skonio receptorių „pamaloninimas“, o mano sveikata. Dažnai aplinkiniai į mano numatomą pasiryžimą reaguodavo negatyviai, tada tarsi pasitikrindavau ar mano ryžtas pakankamai stiprus ir ar aplinka gali išmušti iš vėžių. Šiam periodui esu labai dėkinga, tai sustiprino.

Erzelis ir nepasitenkinimas

Pirmą savaitę ryškesnių pokyčių nepastebėjau, nedirgino jokie akiratyje matomi draudžiami vartoti produktai. Tačiau antrąją savaitę buvo pakankamai pastebimas emocinis ir fizinis išbandymas, kritinis laikas ir lūžio etapas. Jausmas toks, kad galėjau lubom įsikibusi nagučiais šmirinėti, viskas erzino, pasijuto ryški emocinė priklausomybė ir noras pabėgti nuo negatyvių emocijų į saldumynų šalį. Tuo metu erzino viskas. Pavyko atsilaikyti. Praėjus antrai savaitei, viduje švenčiau savo nedidelę-didžiulę pergalę.

Lengvas kūnas, daugiau entuziazmo

Kadangi viršsvorio neturėjau, didelių svorio pokyčių nesitikėjau. Namie net svarstyklių neturiu. Poodinis riebalų sluoksnis nuosaikiai sumažėjo, tačiau kūno linijos ir formos išliko dailios.

Pastebėjau, kad drąsiau vartoju mityboje riebalus ir jie man labai gardūs. Atsirado poreikis aštriam, aitriai rūgščiam, sūriam, karčiam skoniams ir man tai labai patinka.

Ryte nubudusi jaučiuosi labai lengva savam kūne, susitvarkė virškinimo procesai. Anksčiau pasireikšdavo vidurių užkietėjimas ir su tuo susijusios nemalonios situacijos. Dabar viskas vyksta sklandžiai ir lengvai.

Tapo daug lengviau laikytis ir kitų išūkių, daugiau entuziazmo ir prasmės pastebiu kasdienėse gyvenimo situacijose.

Labiau jaučiu savo kūną, išryškėjo tam tikros įtampos, kai kurios paaštrėjo, tad darau išvadą, kad kūnas aiškiau signalizuoja apie tai, kas jam netinka ar kam jau atėjo laikas būt pastebėtam ir gydomam.

Gyvensenos priemonių kompleksas leidžia išvengti ligų

Šalia mitybos pokyčių pavyko savo dienotvarkėje įdiegti ir laikytis kitų principų, tokių kaip ryto ir vakaro meditacijos, lengva ryto mankšta, kontrastinis dušas. Protarpiais atliekant šias veiklas tokių teigiamų pokyčių nepastebėdavau, kaip kad laikantis šio režimo reguliariai. Tą patį galėčiau pasakyti ir apie mitybą, jei kartą savaitėje pavalgai sveikesnio maisto, o visą kitą laiką maitiniesi įprastai, tai nauda ne taip aiškiai pastebima.

Nė karto nesinaudojau įstaigos siūlomomis skiepytis sezoninėmis vakcinomis ir galiu pasakyti, kad  sergu rečiau nei mano aplinkoje esantys bendradarbiai. Tačiau manau, kad tai yra kompleksas priemonių, kurias taikau savo gyvenime, o ne tik mityba pagal CD programą.

Vienas iš man svarbiausių dalykų šalia išorinės disciplinos yra vidinė disciplina, kai akylai, sakyčiau sąmoningai, stebiu, kad nė viena, ar kaip įmanoma mažiau neigiamų minčių, žodžių ir veiksmų nebūtų paskleista į išorę. Taip pat ir į vidų. Pradėjus tai praktikuoti gyvenimo kokybės pojūtis aiškiai pagerėjo, nors aplinka ir išliko tokia, kokia ir yra su savo pokyčių tempu. Mano vidinis pojūtis darbinėje, o ir asmeninėje aplinkoje daug kartų šviesesnis ir pozityvesnis. Mane kartais pavadina esančia kaip iš kitos planetos, priimu tai kaip padrąsinimą ir galimybę būti kitokiai, o nelinksėti nepriimtinoms tezėms į taktą.

Svarbu ką dedame į burną

Kai pradėjau laikytis šio detokso, visiems bendradarbiams ir draugams pasakojau apie tai. Atsirado susidomėjusių, kurie net prašė autorės kontaktų, kad galėtų įsigyti knygą ir labiau pasigilinti bei nutarti ar jiems to reikia. Betgi ne maža dalis sakėsi, kad jie neturintys tiek valios ir kad tikrai neverta gyvenime atsisakyti malonumo susijusio su tam tikru maistu. Tačiau vis tik rekomenduoju žmonėms labiau atkreipti dėmesį į tai, ką deda į burną ir kaip po to jaučiasi. Asmeninis pastabumas ir patyrimas – didžiausi mokytojai.

Sigita Kriaučiūnienė, svetainė: Sveikuoliai.lt

Paveikslėliai iš svetainės Sveikuoliai.lt

Pasidalinkite su kitais!