Anantara das. Dienoraštis. Kai vakare sunku užmigti.

pexels-photo-3771069

Anantara das – visoje Lietuvoje gerai žinomas Vedų filosofijos mokytojas, ajurvedos gydytojas, psichologas ir teisininkas. Jis konsultuoja daugybę žmonių dvasinės praktikos, šeimos, psichologiniais, sveikatos ir kitais klausimais. Dauguma jų pripažįsta, kad tai – asmenybė, keičianti kitų gyvenimus. Savo išmintimi Anantara dalijasi ir puslapyje Anantara.lt.

Balandžio 30 diena
Vrindavanas, Indija

Sveiki, mielieji.

Šiandien mūsų klausimas trumpas, tačiau tema daugeliui šiuolaikinių žmonių yra labai aktuali. Paskaitykite klausimą ir atsakymą.

„Žiūriu jūsų mokymus, man labai patinka. Noriu paklausti patarimo. Man jau nuo gimimo vakare būna sunku užmigti. Mažiausiai valandą guliu lovoje. Noriu paklausti, kaip būtų galima sutvarkyti miegą?“

Atsakymas

Miegas žmogaus gyvenime turi labai didžiule reikšmę. Miego metu pailsi mūsų grubus ir subtilus kūnai. Tai reiškia, pailsi fizinis kūnas ir proto kūnas.
Jeigu neišsimiegame, dienos metu mes neturime pakankamai energijos kurti ir tiesiog nejaučiame gyvenimo džiaugsmo.

Kodėl žmonės neužmiega?

Dėl fizinių ir psichinių negalavimų.

Fiziniai negalavimai:

  • kai mus kankina fiziniai skausmai.

Psichiniai negalavimai:

1. Nerimas.
2. Baimė.
3. Pyktis.
4. Kerštas.
5. Depresija.
6. Persivalgymas.
7. Alkoholis, narkotikai.
8. Vaistai.
9. Dienos režimo nesilaikymas.
10. Azartiniai žaidimai.
11. Įpročiai ir traumos atsineštos iš vaikystės.

Kaip užmigti?

1. Pasirinkti vieną, stabilų laiką, kada eisite miegoti kiekvieną dieną, nepaisant, ar bus šventės, ar kažkokie renginiai.

2. Geriausias laikas eiti miegoti nuo 20.00 iki 22.00 val.

3. Žmogus, einantis miegoti vėliau, rizikuoja nebeužmigti, nes nuo 22.00 val. pradeda veikti Pitos laikas. Tai reiškia, kad žmogus gauna papildomai energijos ir jam bus sunku užmigti.

4. Nevalgyti bent dvi valandas iki miego.

5. Nevartoti alkoholio, kavos, juodos ir žalios arbatos.

6. Vakare nežiūrėti televizoriaus.

7. Grįžus iš gatvės namo – nusimaudyti.

8. Prieš miegą pravėdinti kambarį arba miegoti prie praviro lango.

9. Miegoti galva į rytus.

10. Nelaikyti kambaryje gėlių.

11. Miegamajame viskas turi būti labai tvarkinga.

12. Virš galvos ant sienos gali kabėti Dievo atvaizdas.

13. Valandą prieš miegą galima pasidaryti viso kūno, galvos arba kojų savimasažą su aliejais.

14. Likus pusvalandžiui iki miego išgerti raminančios arbatos.

15. Prieš miegą ir miego metu kambaryje gali skambėti raminanti arba dvasinė muzika.

16. Atlikti jogos pratimus ir pranajamą.

17. Pasimelsti prieš miegą.

18. Jeigu neišeina užmigti, tada reikia lovoje kalbėti rožančių arba džapą malą, kol užmigsite.

Pradėjus kiekvieną dieną taikyti mano surašytus patarimus, Jūs tikrai užmigsite.

Linkiu Jums tik laimės.

Su meile!

Jūsų tarnas
Anantara das