55 švelnūs būdai pasirūpinti savimi, kai esame užsiėmę, užsiėmę, užsiėmę… (III dalis)

aqua-21491

Anksčiau rašėme…

Kartais, rodos, visko gyvenime tiesiog per daug. Egzaminai, darbo terminai, apie save įkyriai primenantys nesumokėti mokesčiai ir daugybė tikslų, užduočių bei prioritetų, kurių susidėlioti į vietas jau nebepajėgiame… viskas slysta iš rankų, o pasaulis atrodo susimokęs bet kokiomis priemonėmis reikalauti mūsų dėmesio, kuriam, žinoma, neturime laiko. Sunku tokiomis aplinkybėmis nepamesti galvos. Tačiau tai įmanoma. Štai 55 švelnūs būdai pasirūpinti savimi, kai esame užsiėmę, užsiėmę, užsiėmę…

21. Dėvėkite gražiausius savo drabužius

… ir būkite užsiėmę, bet stilingi! Kartais dėmesys, kurį skiriame išorinei savo būsenai, išvaizdai puoselėti, padeda mums subalansuoti vidinius pojūčius. Negalima apsileisti pasiteisinant tuo, kad tiesiog neturite laiko. Todėl skirkite penkias minutes kiekvieną dieną ir dėvėdami pačius efektingiausius, nuostabiausius ir gražiausius drabužius jauskitės verti milijono.

22. Nueikite į jogos užsiėmimą

Arba praktikuokite jogą namuose. Vos dešimt minučių, skirtų savasanai, pačiai paprasčiausiai jogos pozai, atpalaiduojančiai kūną ir protą, tikrai papildys jūsų „baterijas“ šviežia energija.

23. Atsipalaiduokite karštoje vonioje

Niekas geriau nenuramina, negu karšta vonia. Įsipilkite mėgstamų aliejų, burbiuliukų, išjunkite šviesą, uždekite keletą žvakių ir atsipalaiduokite. Valandėlė, praleista vonioje prieš miegą, gali būti pats geriausias būdas pailsėti ir atsipalaiduoti vien dėl paprasto fakto: paprasčiausiai negalite pasiimti savo darbo ir kompiuterio į vonią.

24. Uždekite keletą žvakių

Žvakės veikia raminamai, ypač jei jos degdamos dar ir maloniai kvepia. Jei darbo vietoje negalite užsidegti žvakučių, padarykite tai vos grįžę namo. Ypač atpalaiduoja levandų ir kedro kvapai.

25. Užsirašykite mintis, kurios jus įkvepia, ir pasižadėjimus sau

Įkvepiančios mintys – tai realizacijos, kurias užsirašote, kai esate ramūs; jos skirtos gauti įkvėpimo tada, kai jo labiausiai reikia: kai esate itin užsiėmę ar pavargę. Pavyzdžiui, vienas šauniausių būdų rūpintis savimi, kai esate paskendę veikloje, tai iš anksto užsirašyti, kodėl darbas, kurį darote, yra svarbus. Priminkite sau ir tai, kad esate nuostabūs.

26. Susikurkite emocinį „avarinį planą“

Iš tiesų reikėtų jį susidaryti dar prieš prasidedant itin įtemptam gyvenimo laikotarpiui. Jei viskas pakryptų bloga linkme, o jūs pajustumėte, kad persistengėte, ėmėte panikuoti ar tiesiog visiškai išsekote, kam skambintumėte? ko griebtumėtės, kad sau padėtumėt? kur eitumėte? Iš tiesų rūpinkitės savimi – planuokite tokius dalykus iš anksto.

27. Kvėpuokite

Ar dar reikia ką beprikurti? Jei pajusite, kad pradeda kilti stresas, tiesiog skirkite sau penkias minutes ir kvėpuokite. Giliai.

28. Nuveikite ką nors kvailo

Nepamirškite linksmintis! Kas sakė, kad negalima juoktis, jei esate užsiėmę? Juokaukite, įtraukite į tai savo bendradarbius, skaitykite komiksus ar tiesiog leiskite sau nors kurį laiką elgtis kvailai. Tai tikrai pakels jums ir jūsų bendradarbiams ūpą. Truputis juoko kiekvieną dieną padeda išgyventi tikrai sunkius laikotarpius.

29. Atlikite vieną užduotį vienu metu

Dabar tikrai ne metas vaidinti super-moterį ar supermeną. Elkitės su savimi gražiai, sąžiningai – leiskite savo smegenims veikti ramia vaga ir atlikti vieną užduotį vienu metu. Kalbama, kad ilgoje perspektyvoje tai suveikia žymiai produktyviau.

30. Perskaitykite kokią nors knygą apie dėmesį

Skaitykite ir mokykitės tinkamai sukaupti ir nukreipti savo dėmesį. Tai pakeis jūsų darbo įpročius. Sunkius gyvenimo laikotarpius pergyvensite lengviau. Pavyzdžiui, perskaitykite Leo Babauta knygą „Focus“ (angl. „susitelkti“ arba „dėmesys“). Šią knygą galima rasti čia: http://zenhabits.net/focus-book/

Laukite tęsinio…

Iš anglų kalbos vertė ir pagal Thefreedomexperiment.com straipsnį parengė Lina Staponaitė

Pasidalinkite su kitais!